ОПШТИНА ОПОВО

општинска управа општине опово

основне унутрашње јединице

Основне унутрашње организационе јединице су:

  1. Одељење за друштвене делатности, јавну управу и опште послове;
  2. Одељење за привреду и финансије;
  3. Одељење за имовинскоправне, стамбено – комуналне послове, урбанизам, грађевинарство и заштиту животне средине;
  4. Служба за скупштинске послове.

посебна организациона јединица

У Општинској управи се као посебне организационa јединицa образује Кабинет председника општине.

Одељење за друштвене делатности, јавну управу и опште послове

Oбавља послове који се односе на: задовољавање одређених потреба грађана у области предшколског васпитања и образовања, основног образовања, примарне здравствене заштите, заштите права пацијената, социјалне заштите, финансијске подршке породицама са децом, културе, физичке културе, спорта, информисања и остваривања надзора над законитошћу рада установа у области друштвених делатности чији је оснивач општина; обавља послове везане за ученички и студентски стандард; обавља послове везане за рад Интерресорне комисије општине Опово, обавља послове финансијског планирања и интерне контроле индиректних корисника; обавља послове који се односе на друштвени положај омладина и организација које окупљају омладину и друштвену бригу о младима; обавља послове борачке и инвалидске заштите; обавља инспекцијски надзор у области просвете над извршавањем прописа из надлежности општине као и надлежности поверених од стране републичких и покрајинских органа; обавља послове који се односе на примену закона и других прописа у општем управном поступку у Општинској управи; обавља послове који се односе на вођење матичних књига; обавља послове који се односе на вођење регистра становника и општег бирачког списка; обавља послове пријемне канцеларије, писарнице и архиве,  организује рад месних канцеларија, обавља персоналне и документационе послове у вези са радним односима у Општинској управи; обавља послове који се односе на унапређење организације рада и модернизацију Општинске управе, послове информатике и аутоматске обраде података за потребе Општинске управе; обавља послове у вези безбедности и заштите на раду у Општинској управи, у складу са законом; обавља послове у вези текућег и инвестиционог одржавања и обезбеђивања пословних зграда; обавља послове Општинске управе који се односе на репрезентацију, обезбеђује рационално коришћење пословног простора, превоз моторним возилима и друге сервисне услуге (достава, хигијена и др.) као и послове безбедности, обавља и друге послове који су му поверени у складу са законом.

За извршење поверених и изворних послова из надлежности општине, као организациони облик Општинске управе у саставу Одељења за друштвене делатности, јавну управу и опште послове образују се месне канцеларије:

  1. Месна канцеларија Сакуле – за насељено место Сакуле;
  2. Месна канцеларија Баранда – за насељено место Баранда;
  3. Месна канцеларија Сефкерин – за насељено место Сефкерин.

Месне канцеларије обављају послове који се односе на:

  • лична стања грађана (вођење матичних књига, издавање извода и уверења, састављање смртовница и др.);
  • издавање уверења о чињеницама када је то одређено законом;
  • послове пријемне канцеларије за општинске органе управе;
  • вршење административно – техничких и других послова за Општинску управу;
  • вођење других евиденција када је то предвиђено законом и другим прописима.

Одељење за привреду и финансије

Oбавља послове који се односе на: послове око израде стратешких развојних програма свих сектора; обавља послове око развоја и информисаности; прати конкурсе и могућности за улагање у привредни развој насељених места у општини; остварује сарадњу са установама, јавним предузећима и месним заједницама у оквиру општине, по питањима развоја и заједничког учествовања на конкурсима; остварује сарадњу са донаторским, развојним и невладиним организацијама, по питањима писања прoјеката; обавља послове у вези пољопривреде, туризма, угоститељства и предузетништва; прати израду Годишњег програма закупа државног пољопривредног земљишта као и све радње везане за овај програм;  прати рад пољочуварске службе; обавља послове издавања решења из домена пољопривреде (водна акта, пренамена пољопривредног земљишта); обавља послове издавања решења из домена туризма (категоризација приватног смештаја); обавља промоцију општине и остале маркетиншке активности; обавља послове у области приватног предузетништва који се односе на посредовање  између предузетника и Агенције за привредне регистре; обавља стручне нормативно-правне послове из области буџета и финансија; обавља административне, рачуноводствене и финансијско-материјалне послове; врши израду нацрта одлуке о буџету и стара се о законитости извршења буџета; утврђује тромесечне и месечне квоте  буџета у складу са законом, обавља послове буџетског рачуноводства и извештавања, као и израду завршних рачуна и периодичних извештаја везаних за послове буџета и за директне и индиректне кориснике; обавља  послове тромесечних извештавања консолидованог рачуна трезора (КРТ-а) и израду завршних рачуна КРТ-а; обавља послове финансијског планирања, контроле расхода и управљање готовином и дугом; преко финансијске службе  обавља све рачуноводствене послове за буџет и директне и индиректне кориснике буџета; врши обрачун плата и благајничке послове и послове ликвидатуре за директне кориснике; обавља послове извештавања за покрајинске секретаријате и министарства; обавља послове у вези поступка и реализације  јавних набавки, у складу са законом; врши утврђивање, разрез, контролу и наплату локалних изворних прихода; обавља нормативно-правне, управне и административно-техничке послове из области локалних јавних прихода; врши планирање висине локалних јавних прихода и размену информација у систему прикупљања изворних локалних прихода са Пореском управом и Управом за трезор; обавља и друге послове који су му поверени у складу са законом.Oбавља послове који се односе на: послове око израде стратешких развојних програма свих сектора; обавља послове око развоја и информисаности; прати конкурсе и могућности за улагање у привредни развој насељених места у општини; остварује сарадњу са установама, јавним предузећима и месним заједницама у оквиру општине, по питањима развоја и заједничког учествовања на конкурсима; остварује сарадњу са донаторским, развојним и невладиним организацијама, по питањима писања прoјеката; обавља послове у вези пољопривреде, туризма, угоститељства и предузетништва; прати израду Годишњег програма закупа државног пољопривредног земљишта као и све радње везане за овај програм;  прати рад пољочуварске службе; обавља послове издавања решења из домена пољопривреде (водна акта, пренамена пољопривредног земљишта); обавља послове издавања решења из домена туризма (категоризација приватног смештаја); обавља промоцију општине и остале маркетиншке активности; обавља послове у области приватног предузетништва који се односе на посредовање  између предузетника и Агенције за привредне регистре; обавља стручне нормативно-правне послове из области буџета и финансија; обавља административне, рачуноводствене и финансијско-материјалне послове; врши израду нацрта одлуке о буџету и стара се о законитости извршења буџета; утврђује тромесечне и месечне квоте  буџета у складу са законом, обавља послове буџетског рачуноводства и извештавања, као и израду завршних рачуна и периодичних извештаја везаних за послове буџета и за директне и индиректне кориснике; обавља  послове тромесечних извештавања консолидованог рачуна трезора (КРТ-а) и израду завршних рачуна КРТ-а; обавља послове финансијског планирања, контроле расхода и управљање готовином и дугом; преко финансијске службе  обавља све рачуноводствене послове за буџет и директне и индиректне кориснике буџета; врши обрачун плата и благајничке послове и послове ликвидатуре за директне кориснике; обавља послове извештавања за покрајинске секретаријате и министарства; обавља послове у вези поступка и реализације  јавних набавки, у складу са законом; врши утврђивање, разрез, контролу и наплату локалних изворних прихода; обавља нормативно-правне, управне и административно-техничке послове из области локалних јавних прихода; врши планирање висине локалних јавних прихода и размену информација у систему прикупљања изворних локалних прихода са Пореском управом и Управом за трезор; обавља и друге послове који су му поверени у складу са законом.

За извршење поверених и изворних послова из надлежности општине, као организациони облик  у саставу Oдељења за привреду и финансије постоје одсеци:

  • Одсек за рачуноводство;
  • Одсек за припрему буџета и интерну ревизије.

Одељење за имовинско-правне, стамбено-комуналне послове, урбанизам, грађевинарство и заштиту животне средине

Обавља послове који се односе на:  припрему за доношење и спровођење планских докумената (просторни  и урбанистички планови) из своје надлежности; води  управни поступак на издавању локацијске, грађевинске, употребне дозволе и осталих аката за објекте из своје надлежности и издаје друге акте  у складу са Законом о планирању и изградњи; обавља послове који се односе на проверу исправности и потврђивању урбанистичко-техничких докумената (урбанистички пројекат, пројекат парцелације и препарцелације); обавља  послове инспекцијског надзора над изградњом и коришћењем објеката у оквиру својих  надлежности; обавља послове инспекцијског  надзора над обављањем комуналних делатности; обавља послове који се односе на унапређење, развој и обављање комуналних делатности  и прати остваривање основних комуналних функција; обавља послове везане за цене комуналних услуга; обавља послове инспекцијског  надзора над применом прописа којима се уређује заштита општинских  путева и улица; обавља послове инспекцијског  надзора над применом законских и других прописа из области саобраћаја у оквиру својих односно поверених  надлежности; обавља послове који се односе на мере заштите у планирању изградње објеката, заштиту ваздуха, земљишта, вода, шума, биљног и животињског света, природних добара, заштиту од буке, заштиту од јонизирајућег зрачења, заштиту од отпадних и опасних материја, држање и заштиту животиња, као и природна лековита својства у одређеним подручјима; обавља послове инспекцијског надзора над применом законских и других прописа из области заштите животне средине; води управни поступак на издавању дозвола за управљање отпадом из своје надлежности; обавља послове на издавању аката прописаним законом о процени утицаја на заштиту животне средине из своје надлежности; обавља стручне и правне послове у области имовинско правних односа, прати и проучава стање у имовинско правној области, предлаже предузимање мера и даје стручно мишљење на нацрте одлука и предлога из имовниско правне области; израђује одлуке којима се решава у управном поступку у првом степену о правима и дужностима грађана, предузећа, установа и других организација у управним стварима из надлежности општине  у области имовнинско правних односа; припрема акта за одлучивање у вези са прибављањем и располагањем стварима у јавној својини за општинско веће; води јединствену евиденцију непокретности у јавној својини општине Опово и издаје уверења грађанима и правним лицима о подацима из евиденције и пружа обавештења; води евиденцију о стварима у јавној својини које су дате у закуп и предлаже  отказе уговора о закупу; води поступке укњижбе јавне својине и имовиснких права општине Опово; обавља административно техничке послове за опслуживање Комисија општине Опово у имовниско правној области; води поступак у вези са  отуђењем или давањем у закуп грађевинског земљишта, као и делова јавних површина, води поступак у вези са конверзијом права коришћња у право својине у складу са законом;  припрема нацрте одлука из своје области; обавља и друге послове који су му поверени у складу са законом.

Служба за скупштинске послове

Обавља послове који се односе на: стручне и организационе послове за потребе Скупштине општине и њених радних тела, Председника општине и Општинског већа, који се односе на припрему седница и обраду аката усвојених на седницама; обавља административно-техничке и стручне послове за седнице Скупштине и њених органа и обезбеђује друге услове рада за потребе Скупштине, Председника, радних тела СО Опово, као и Општинске управе; пружа помоћ у раду Председника скупштине; врши коначну редакцију донетих одлука и других прописа са седница Скупштине и њених органа; чува изворне документе о раду Скупштине и води евиденцију о одржаним седницама; обавља послове у вези са издавањем и дистрибуцијом „Општинског службеног гласника општине Опово”; пружа стручну помоћ Општинској управи у припреми нацрта прописа и других општих аката; даје правна мишљења Скупштини, Општинском већу и Председнику општине о законитости правних и других општих аката које припрема Општинска управа; обављаврши послове у вези са увођењем самодоприноса, спровођењем референдума и покренутом народном иницијативом и пружа стручну помоћ Месним заједницама; обавља и друге послове који су јој поверени у складу са законом.

ДЕЛОКРУГ ПОСЕБНЕ ОРГАНИЗАЦИОНЕ ЈЕДИНИЦЕ – КАБИНЕТ ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ

Кабинет председник општине је посебна организациона јединица која се образује за обављање саветодавних и протоколарних послова, послова за односе с јавношћу и административно-техничке послова који су значајни за рад председника општине.

Анкица Јожика , начелник Општинске управе 013/681-030 тастер 4, ankica.jozika@opovo.org.rs

Руководилац Одељења за привреду и финансије, 013/681-030 тастер 1 javnenabavke@opovo.org.rs

Раде Цветановић, Руководилац Одељења за имовинско-правне, стамбено-комуналне послове, урбанизам, грађевинарство и заштиту животне средине, 013/681-666, rade.c966@gmail.com

Јелена Петровић, секретар Скупштине Општине 013/681-091 jelena.opovo@gmail.com

СПИСАК ОВЛАШЋЕНИХ СЛУЖБЕНИХ ЛИЦА ЗА ВОЂЕЊЕ УПРАВНОГ ПОСТУПКА

Овлашћена службена лица за вођење управног поступка и одлучивања у управној ствари у Општинској управи општине Опово су:

  1. Анкица Јожика – начелник Општинске управе општине Опово
  2. Раде Цветановић – Руководилац одељења за имовинско-правне, стамбено-комуналне послове, урбанизам, грађевинарство и заштиту животне средине
  3. Драгана Стојанов – грађанска стања, послови матичара матичног подручја Опово
  4. Анка Јанковић – грађевински инспектор
  5. Александар Спасојевић – комунални инспектор
  6. Марина Митровић – инспектор за заштиту животне средине

 

Овлашћена службена лица за вођење управног поступка или предузимање појединих радњи у поступку су:

  1. Александра Иконов Ердељан – грађанска стања, послови заменика матичара матичног подручја Баранда
  2. Јасмина Булат – грађанска стања, послови заменика матичара матичног подручја Опово
  3. Драгана Ваић – послови матичара матичног подручја Баранда
  4. Јасмина Четник – локална пореска администрација
  5. Зорана Зивлаковић – локална пореска администрација
  6. Виолета Лекић – локална пореска администрација
  7. Ивана Влах – послови дечије заштите
  8. Јелена Каначки – послови борачко-инвалидске заштите
  9. Јасна Кочовић – послови у области урбанизма, архитектуре и грађевинарства
  10. Наташа Воденичар – имовинско-правни послови
  11. Драгана Антић – послови пољопривреде
  12. Саша Цвркота – послови писарнице

 

Вести

О Опову

Видео галерија

Фото галерија

Актуелно

advertisement

статут

i

статут

информатор о раду

i

информатор о раду

службени гласник

i

службени гласник

буџет

буџет

јавне набавке

јавне набавке

питајте председника

?

питајте председника

питајте директоре

?

питајте директоре

телефони

ВАЖНИ ТЕЛЕФОНИ